🌏Διαδίκτυο-Τεχνολογία #5: Πάρε ιδέες για το επόμενο blog post! [INFOGRAPHIC] (*Ανα-δημοσίευση)

Στην αγαπημένη σελίδα http://www.papaki.gr, -την οποία επισκέπτομαι συχνά και διαβάζω όλα τα χρήσιμα άρθρα που δημοσιεύει,- βρήκα αυτό το πολύ χρήσιμο άρθρο. Μας παρουσιάζει τους 21 τρόπους για να βρούμε το θέμα του επόμενου blog post!  

Διαβάζοντας λοιπόν με προσοχή τους 21 τρόπους, είδα με μεγάλη μου χαρά, μπορώ να πω, πως κάποιους από αυτούς τους τρόπους τους ακολουθώ κι εγώ, χωρίς βέβαια πριν να έχω δει/διαβάσει την εν λόγω φωτο. Όμως, θα ήθελα πολύ να ακολουθήσω και τους υπόλοιπους, όχι για να γράψω ένα καλό και "πιασάρικο" post (ποτέ δεν με ένοιαζε να γράφω σκόπιμα για να αρέσω στον αναγνώστη. Είναι απλά προσωπική ανάγκη!) αλλά για να εξερευνήσω και να μοιραστώ κι άλλες πτυχές της δημιουργικής πλευράς μου. 

Γι' αυτό, με το που είδα αυτή την ανάρτηση, σκέφτηκα να την ανα-δημοσιεύσω, μήπως τυχόν και δεν την έχετε δει. Είναι μια καλή ευκαιρία να πάρετε μερικές ιδέες για τα επόμενα post σας!

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο ΕΔΩ και πάρτε τον κωδικό για να ενσωματώστε αυτή την εικόνα και στο δικό σας blog/site.


Πάρε ιδέες για το επόμενο blog post![Infographic]

*Πηγή/Αναδημοσίευση: http://www.papaki.gr




 
Μαρία / Maria
 
 
 
Διαβάστε επίσης:
_________________





✿⊱┈┈╮ΣΥΛΛΕΓΩ_ΣΤΙΓΜΕΣ╭┈┈⊰✿
 
Newsletter / Ενημερωτικό Δελτίο by ♫ΣΥΛΛΕΓΩ ΣΤΙΓΜΕΣ♫

  Αν επιθυμείς μπορείς να κάνεις εγγραφή στο Newsletter μου για να γίνεις ένας από τους Συλλεκτικούς Αναγνώστες μου, να ενημερώνεσαι άμεσα για τα δημιουργικά πράγματα του blog, να μαθαίνεις τα πιο special νέα μου, να απολαμβάνεις ειδικά προνόμια, όπως επίσης να έχεις πρόσβαση στην Συλλεκτική Βιβλιοθήκη του blog.




Μπορείς επίσης να με στηρίξεις απλά Κλικ...
Buy Me a Coffee by ΣΥΛΛΕΓΩ ΣΤΙΓΜΕΣ
 


 
 

Η παρούσα ανάρτηση, όπως και ολόκληρο το περιεχόμενο αυτού του blog/site αποτελεί προσωπική πνευματική ιδιοκτησία των 3 ιστολογίων (blogs) ♫ΣΥΛΛΕΓΩ ΣΤΙΓΜΕΣ♫, Οι Συγγραφικές Μου Στιγμές & ΠΑΡΑΤΗΡΩ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΩ και ΣΥΛΛΕΓΩ ΣΤΙΓΜΕΣ by mariaparask29_photography.
Συνεπώς σύμφωνα με τον Νόμο Ν.2121/1993 ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε αντιγραφή ή τροποποίηση, αναδημοσίευση, αποθήκευση και γενικά η αναπαραγωγή από οποιονδήποτε και με οποιοδήποτε μέσο χωρίς πρώτα την ενημέρωση, συγκατάθεσή και έγκρισή της κατόχου. 

 Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Όλα είναι επίσημα αποθηκευμένα! 

*Πες ΟΧΙ στην λογοκλοπή!* ~ *Copyright ©2010-2013*
by ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.)

2 σχόλια :

  1. Ακολουθώ αρκετά από αυτά..μόλις μου ήρθαν όμως και νέες ιδέες.! Ευχαριστούμε για την χρήσιμη αυτή ενημέρωση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. *Alexandra M. ...αυτό είναι το ωραίο... οι νέες ιδέες! Χαρά μου, να μοιράζομαι με τους αγαπημένους μου αναγνώστες-φίλους καθετι που είναι χρήσιμο! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας καλοδεχούμενα!!!
*Παράκληση! ΜΗΝ γράφετε σε greeklish!
*ΌΧΙ Spam, ΟΧΙ υβριστικά σχόλια!
*Καλό θα ήταν πρώτα να διαβάσετε την Πολιτική Απορρήτου GDPR & τους Όρους Χρήσης του blog. Θα τα βρείτε πάνω στο Menu.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψή σας!

ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΑΣ



Follow by e-mail

MY INSTAGRAM PORTFOLIO

My Instagram

Copyright © ♫ΣΥΛΛΕΓΩ ΣΤΙΓΜΕΣ♫. Made with by OddThemes