🎧🎼Τα τραγούδια της ζωής μου! 1 - 10! (Part 1)


   Σήμερα ακούγοντας ένα τραγούδι, σκέφτηκα! “Αυτό το τραγούδι το άκουγα τότε που ήταν τα χειρότερα χρόνια της ζωής μου και σήμερα με κάνει να νιώθω τα ίδια συναισθήματα…να είμαι στην ίδια –περίπου- κατάσταση… μόνο που τώρα έχω μεγαλώσει αρκετά!” Σκέφτηκα λοιπόν, να γράψω, να σας περιγράψω, να μοιραστώ μαζί σας τουλάχιστον τα 10 τραγούδια (πιστέψτε με πως είναι πολλά παραπάνω)που με έχουν σημαδέψει, και εννοώ κυριολεκτικά σημαδέψει.


   Έτσι λοιπόν, θα σας παρουσιάσω τα πρώτα 10 τραγούδια της ζωής μου” (ελληνικά & ξένα), τα πρώτα 10 που μου έρχονται αυτή την στιγμή στο μυαλό, χωρίς συγκεκριμένη σειρά. 
Ξεκινάμε λοιπόν; 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. Πάμε!
 
 ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ I ♥ MUSIC ♪ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃


 

10) Φεύγω για μένα – Γιώργος Μαζωνάκης (1996)
Χρονιά 1996! Όλα τόσο ξένα & αδιάφορα… πολύ μοναξιά & δάκρυα… η φυγή έντονη… ακόμα πιο έντονη η θλίψη. Αυτό το τραγούδι ήταν η παρηγοριά και η ελπίδα ότι θα έρθει η ώρα που θα φύγω. Όμως πολλά χρόνια μετά… κι ακόμα είμαι ΕΔΩ!
 
                                                           Γιώργος Μαζωνάκης – Φεύγω για μένα
Φεύγω για μένα, να νιώσω καλά
Έχω να κάνω ακόμα πολλά
Φεύγω για μένα, γιατί δεν μπορώ να σ' αγαπώ
Φεύγω για μένα, να νιώσω καλά
Έχω να κάνω ακόμα πολλά
Φεύγω για μένα, προτού τρελαθώ, θέλω να ζω


ΚΑΤΩ ΒΕΛΟΣ


9) Εσύ – Δήμος Αναστασιάδης (2008)
Σεπτέμβριος 2008 - 2009! Το τραγούδι τα λέει ΟΛΑ… τι παραπάνω να πω ή να γράψω;

Δήμος Αναστασιάδης – Εσύ
Φίλα με, κράτα με, και μη φοβηθείς
στ' όνειρο δεν έμεινε κανείς
Κράτα με, φίλα με, και μη μου χαθείς
όνειρο που τέλειωσε νωρίς
στ' όνειρο δεν έμεινε κανείς
 
ΚΑΤΩ ΒΕΛΟΣ

Δημήτρης Μητροπάνος
Τότε & τώρα & για πάντα!
  Οι στίχοι μιλάνε από μόνοι τους!!! Θα μπορούσε το τραγούδι αυτό να περιγράφει την ίδια τη ζωή μου.
 


Δημήτρης Μητροπάνος – 
Άνθρωπο δεν έχω να με κλάψει
ούτε ένα κεράκι να μ' ανάψει
Μόνος ήμουν μόνος είμαι χάρε μου
την ψυχή μου πάρε μου
Μόνος ήμουν μόνος είμαι χάρε μου
την ψυχή μου πάρε μου

 
ΚΑΤΩ ΒΕΛΟΣ
 
 
7) I need you – LeAnn Rimes (2001)
Μάιος 2001! Θυμάμαι απ’ το πρώτο άκουσμα το λάτρεψα στην κυριολεξία. Μπορεί μέσα στην ημέρα να το είχα ακούσει 30-40 φορές. Από τότε μέχρι και σήμερα, εν έτη 2011, παραμένει το πιο αγαπημένο μου ξένο τραγούδι, έχει σταθερή θέση στην καρδιά μου, στον υπολογιστή μου, στο Mp3 μου, στο κινητό μου, στο στερεοφωνικό μου, στις λίστες αναπαραγωγής […] Μάλιστα είχα γράψει γι’ αυτό: “Το αγαπημένο μου ξένο τραγούδι ever. Με αντιπροσωπεύει & θα με αντιπροσωπεύει πάντα.” και κάποιος σχολίασε γράφοντας: If you had to sing one song for the rest of your life What song would you sing? Tell me! (You don't have to sing at night) τι απάντησα; Ναι! Αν έπρεπε να τραγουδήσω ένα τραγούδι για το υπόλοιπο της ζωής μου... θα ήταν αυτό!!!Λατρεύω το τραγούδι, λατρεύω τη χροιά της LeAnn Rimes, λατρεύω τα λόγια του τραγουδιού, λατρεύω και το video-clip.



Και παρακάτω είναι η δική μου video-clip εκδοχή!
LEANN RIMES - I need you {Σε χρειάζομαι}
♫I need you
Like water, like breath, like rain
I need you, like mercy from heaven's gate
There's a freedom in your arms
That carries me through
I need you♫ 
 
 

ΚΑΤΩ ΒΕΛΟΣ

6) Όσο εγώ κανένας - Κωσταντίνος Γαλανός (2007)
Νοέμβριος 2007! Μια ερωτική ας πούμε απογοήτευση… πολλούς αναστεναγμούς… πολλά αναφιλητά… εντέλει όμως δεν άξιζε ο κόπος. Ένα τέλος… για μια καινούργια αρχή! Χάνεται κάτι που δεν είναι γραφτό και επιτόπου έρχεται στο δρόμο σου… η μοίρα σου. Ίσως ταυτόχρονα με αυτό που δεν αξίζει… αλλά περιμένει υπομονετικά… μέχρι να δει το πράσινο φως! Το βράδυ συντροφιά μ’ αυτό το τραγούδι και την επόμενη μέρα απλά προσπαθείς να ενώσεις τα κομμάτια του παζλ.  


Κωνσταντίνος ΓαλανόςΌσο εγώ κανένας

Όσο εγώ κανένας δε πρόκειται να σ’ αγαπήσει σώμα και ψυχή
κανένας τη τρέλα και τα λάθη σου δε θα τα χρεωθεί
κανένας δεν δίνει αν δεν πάρει κι όταν πάρει να το ξέρεις θα χαθεί
Όσο εγώ κανένας δε πρόκειται να σ’ αγαπήσει σώμα και ψυχή
κανένας τη τρέλα και τα λάθη σου δε θα τα χρεωθεί
κανένας δε θα γεμίσει μ’ όνειρα την άδεια σου ζωή
ούτε στιγμή αν προδοθεί
 
 ΚΑΤΩ ΒΕΛΟΣ

5) Έχω τρελαθεί μαζί σου – Γιώργος Μάης (2008)
  Φεβρουάριος 2008! Μια τελευταία ευκαιρία… ένα θάρρος… μια υπόσχεση… ένα τέλος… μια αναμονή… ένα παράπονο… ένα αναπάντητο ‘γιατί’… μια δικαιολογία…κάποιες καινούργιες ευκαιρίες… έμπνευση με το κιλό… μια ελπίδα […] Αυτό το τραγούδι στο Mp3 να παίζει καθοδόν και ένα δάκρυ απ’ τα μάτια να κυλά ακούγοντας τα λόγια του τραγουδιού.


Γιώργος Μάης – Έχω τρελαθεί μαζί σου
♫Υπάρχουν τόσα που θα ’θελα να κάνω
και άλλα τόσα που θέλω να σου πω
είσαι ο λόγος που θέλω να πετύχω
ο λόγος που έχω για να υπάρχω και να ζω
Υπάρχουν τόσα που θα ‘θελα ν’ ακούσω
και άλλα τόσα που ελπίζω να συμβούν
Έχω τρελαθεί μαζί σου στο λέω ειλικρινά
έλα καρδιά μου να πετάξουμε σε μέρη μακρινά
είσαι ό,τι πιο τέλειο είχα ονειρευτεί
αλήθεια τόσο όμορφη δεν σ’ είχα φανταστεί♫
 

ΚΑΤΩ ΒΕΛΟΣ

4) Μήπως σου ζήτησα πολλά – 
Γιάννης Πλούταρχος 
(2002)
  Οκτώβριος 2002! Just all began.……………………………… και λίστα με αγαπημένα τραγούδια και θα λείπει ο Γιάννης Πλούταρχος; Αποκλείεται!!!

Γιάννης Πλούταρχος Μήπως σου ζήτησα πολλά
Μήπως σου ζήτησα πολλά
Σε λάτρεψα σαν Παναγιά,
να 'σουν στα στήθια μου καρδιά,
και ας σταματούσε να χτυπά!♫



ΚΑΤΩ ΒΕΛΟΣ

3) Να ‘σαι καλά – Αγγελική Δάρρα (2009)
Ιούλιος 2009! Ένα αβέβαιο μέλλον… άκυρες στιγμές… απρόβλεπτες καταστάσεις… μισόλογα… σιωπηλά λόγια… μοιραίες συγκρούσεις… ανοιχτές πληγές… αναπάντητα ερωτήματα […] τα πάντα ΟΛΑ. Μια απ' τις ωραιότερες μπαλάντες...για όσους αγάπησαν & αγαπούν παράφορα και δυνατά...για όσους πόνεσαν & πονούν παντοτινά!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΑΡΡΑ - Να 'σαι καλά
Θυμάμαι τις στιγμές που έχουμε ζήσει
τα όνειρα που έχουν πια ραγίσει
ανήμπορη να ζω μακριά σου ένα λεπτό
μα πώς ν’ αντέξω αυτό τον χωρισμό
Πώς γίνεται το χρόνο να γυρίσω
σε μέρες μας παλιές να σταματήσω
τα λάθη μας να βρω να διώξω το θυμό
να μάθω απ’ την αρχή να σ’ αγαπώ

Κλείνω τα μάτια και μετρώ τις πληγωμένες μου στιγμές
τα ψεύτικα φιλιά τις προδωμένες αγκαλιές
να ψάχνω να σε βρω λιγάκι να αισθανθώ
κοντά μου να σε νιώσω κι ας μην είναι αληθινό
καλύτερα να μείνω εγώ με πόνο στην καρδιά
αρκεί για πάντα εσύ να ‘σαι καλά

Και βγαίνω για καινούριες εμπειρίες
μα τι να πουν οι νέες γνωριμίες
με ποιόν να συγκριθούν σε σένα όλα γυρνούν
πώς γίνεται τα πάντα να σβηστούν
 

ΚΑΤΩ ΒΕΛΟΣ

2) Πάψε να ρωτάς – Φανή Δρακοπούλου (2008)
  Νοέμβριος 2008! Μια μονή επιλογή… μια απόφαση για το ‘κοινό καλό’… μια θεατρική παράσταση αποτυχημένη… ένας βιαστικός χωρισμός… μια γενναία στάση… μια δυνατή προσωπικότητα… γενέθλια… γιορτή… αρρώστια… εξετάσεις… σιωπή… ένα μοναχικό ξέσπασμα… δυο πλευρές αντίθετες… δυο απόψεις διαφορετικές μα ταυτόχρονα κοινές… ένα πρέπει… ένα γιατί… ένα μήνυμα… ένα τηλεφώνημα… μια εξομολόγηση […] και πάλι… απ’ την αρχή!

Παντοτινά στην καρδιά μου/στην ψυχή μου/ στις αναμνήσεις μου, στον υπολογιστή μου, στο Mp3 μου, στο κινητό μου, στο στερεοφωνικό μου, στις λίστες αναπαραγωγής[…] σε μια χρονιά που όλα ήταν άγνωστα, δεξιά – αριστερά …και όχι ευθεία.


Φανή Δρακοπούλου – Πάψε να ρωτάς
♫Ακόμα κατορθώνεις εσύ να με πληγώνεις
ενώ εμείς οι δυο χωρίσαμε
Ακόμα λες μου είπαν το πόσο κρίμα ήταν
κι όλο τον κόσμο να ρωτάς

Πάψε να ρωτάς τι νοιάζεσαι αφού δε μ’ αγαπάς 
Πάψε να ρωτάς τελειώσανε τα ψέματα για μας 
Πάψε να μιλάς στ' αδύνατα σημεία να χτυπάς
Πάψε να μιλάς να με συζητάς όπου και να πας

Ακόμα ψάχνεις τρόπους με διάφορους ανθρώπους
να στείλεις διάφορα μηνύματα
Ακόμα καταφέρνεις τηλέφωνα να παίρνεις
και απαντήσεις να ζητάς♫
 

ΚΑΤΩ ΒΕΛΟΣ

1) Μόνο τα μάτια σου – Χρήστος Μενιδιάτης (2008)
  Χρονιά 2008! Χωρίς υπερβολή και με το χέρι στην καρδιά, το 2008 ήταν και είναι η πιο συ-γκλο-νι-στι-κή, η πιο α-πο-κα-λυ-πτι-κή, η πιο μοι-ραί-α χρονιά ολόκληρης της μέχρι τότε –αλλά και της μετέπειτα- ζωής μου! Συνέβησαν τόόόόόσα πολλά! “Τρομακτικά” πράγματα που αν τα περιέγραφα σίγουρα δεν θα με πίστευε κανείς. Αλλά Who cares? Σημασία έχει ότι τα έζησα εγώ!

  Το εν λόγω τραγούδι είναι ‘σημείο αναφοράς’ της χρονιάς εκείνης μέχρι και σήμερα, εν έτη 2011. Εξάλλου δεν είναι τυχαίο ότι το τηλέφωνο μου χτυπάει με το τραγούδι αυτό! Ο ήχος κλήσης του κινητού μου... ο ήχος κλήσης της ευτυχίας!!! Πάντως, πλέον παραδέχομαι πως η Ζωή μου (η δική μου Ζωή) άρχισε από τις αρχές του 2008… πριν από αυτή τη χρονιά δεν έχω να θυμάμαι και πολλά… τουλάχιστον καλά!!!

Χρήστος Μενιδιάτης – Μόνο τα μάτια σου
Μόνο τα μάτια σου
εκείνα θα πιστέψω
αν διάλεξα σωστά
ή αν έχω πέσει έξω

Μόνο τα μάτια σου
εκείνα θα μου πούνε
αν με λατρεύουνε
ή άλλον αγαπούνε♫


 
  Αυτά ήταν τα πρώτα 10 ‘τραγούδια της ζωής μου’. Όλα ένα κι ένα για μένα! Βέβαια δεν είναι ΜΟΝΟ αυτά. Υπάρχουν σίγουρα τόσα πολλά τραγούδια που το κάθε τραγούδι έχει και μια προσωπική ιστορία για μένα. Θα τα μοιραστώ μαζί σας σε κάποιο άλλο post-part2.                                
 
 
*Το post έχει ανανεωθεί!
(14/11/2021)



 
 
Διαβάστε επίσης:
🎶24 Days Challenge, Day #12: Μ… όπως λέμε... Μουσική!
🎶Αφιέρωμα #3: My Top 5 Songs for Summer 2013!
🎶Diary of Bliss 2013: 2η εβδομάδα – “Ένα τραγούδι …με παρελθόν!”
►Δείτε όλες τις Αρχειοθήκες & Λίστες (Lists) του blog
►Δείτε το Site Map του blog για εύκολη πρόσβαση στο περιεχόμενο του blog
►📂Η αρχειοθήκη του blog: Archive Page List! (2010 - ) 






✿⊱┈┈╮ΣΥΛΛΕΓΩ_ΣΤΙΓΜΕΣ╭┈┈⊰✿



Αν επιθυμείς μπορείς να κάνεις εγγραφή στο Newsletter μου για να γίνεις ένας από τους Συλλεκτικούς Αναγνώστες μου, να ενημερώνεσα άμεσα για τα δημιουργικά πράγματα του blog, να μαθαίνεις τα πιο special νέα μου, να απολαμβάνεις ειδικά προνόμια, όπως επίσης να έχεις πρόσβαση στην Συλλεκτική Βιβλιοθήκη του blog μου. 

 



*Η παρούσα ανάρτηση, όπως όλα τα κείμενα, οι εικόνες και οι φωτογραφίες είναι πνευματική ιδιοκτησία των ιστολογίων (blogs) ♫ΣΥΛΛΕΓΩ ΣΤΙΓΜΕΣ♫ & Παρατηρώ, Φωτογραφίζω και Συλλέγω Στιγμές by mariaparask29_photography
Απαγορεύεται η τροποποίηση, η ανα-δημοσίευση, η αποθήκευση και γενικά η αναπαραγωγή και μεταβίβαση των κειμένων καθώς και των φωτογραφιών από οποιονδήποτε και με οποιοδήποτε μέσο χωρίς προηγούμενη έγκριση της δημιουργού του αλλά και η απαραίτητη αναγραφή της πηγής.
Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.
Όλα είναι επίσημα αποθηκευμένα!

Πες ΟΧΙ στην λογοκλοπή!
©opyright ©2010-2021

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας καλοδεχούμενα!!!
*Παράκληση! ΜΗΝ γράφετε σε greeklish!
*ΌΧΙ Spam, ΟΧΙ υβριστικά σχόλια!
*Καλό θα ήταν πρώτα να διαβάσετε την Πολιτική Απορρήτου GDPR & τους Όρους Χρήσης του blog. Θα τα βρείτε πάνω στο Menu.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψή σας!

ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΕΛΙΔΑΣ



Follow by e-mail

MY INSTAGRAM PORTFOLIO

My Instagram

Copyright © ♫ΣΥΛΛΕΓΩ ΣΤΙΓΜΕΣ♫. Made with by OddThemes